پشتیبانی شبکه | خدمات شبکه پاپرا | نصب و راه اندازی شبکه

لینکدین اینستاگرام تلگرام

پشتیبانی شبکه

خدمات پشتیبانی شبکه و امنیت آن یکی از مهم ترین اصول فناوری اطلاعات در یک سازمان محسوب می شود. همچنین مدیریت آن بدون پشتیبانی تخصصی فنی نمیتواند قابل اطمینان برای مدیران باشد و در آینده مورد اعتماد کاربران قرار گیرد .

مدیریت فناوری اطلاعات

ارائه خدمات متنوع در حوزه مدیریت فناوری اطلاعات از جمله خدمات این مجموعه می باشد. مشاوره، طراحی، تامین تجهیزات، نصب و راه اندازی شبکه سازمانها، پیاده سازی راهکارهای پیچیده و استانداردهای مراکز داده از جمله اقدامات ما در حوزه فنی شبکه می باشد

استاندارد خدمات در حوضه IT

با توجه به حوزه فناوری اطلاعات، خدمات ارائه سرویس باید از استاندارد ITIL (ISO/IEC 20000) بهره گیرد و با مستند سازی و بررسی دوره ای آنها، ممیزی خدمات صورت می پذیرد. نسخه جدید آن در سال ۲۰۱۹ با توجه به انقلاب صنعتی چهارم بنام ITIL 4 نام گذاری گردید.

در زیر اهم فعالیت ها و خدمات در زمینه پشتیبانی توسط تیم ما آورده شده است :

  • ایفای نقش لایه سوم پشتیبانی و امنیت در چرخه خدمات فناوری اطلاعات
  • آموزش كاربری در محل سازمان و امکان آموزش و فرهنگ سازی امنیت برای پرسنل
  • اقدام به تهیه مستندات شبکه و استفاده از داشبرد های مربوط به ترافیک شبکه در صورت نیاز
  • راهنمايی فني و مشاوره به پیمانکاران کارفرما در حوزه مربوطه
  • امکان ایجاد فضای پویا به صورت برگزاری جلسات ارائه در واحد فناوری اطلاعات
  • کنترل و پیاده سازی و مدیریت نسخه هاي پشتيبان از اطلاعات (BACKUP)
  • حضور در سازمان به صورت شناور و کنترل روند استراتژی مدیریت فناوری اطلاعات
  • کنترل نصب و راه اندازي تجهیزات مهم در شبکه
  • ارائه راهنمایي آنلاین و تلفنی به مدیریت و واحد فناوری اطلاعات در حوزه مربوطه
  • امكان اعزام ۲۴*۷ براي رفع اشكال سيستم در صورت بروز حادثه ضروری
  • گرفتن نقطه رضایت در فرایند تیکتینگ با بررسی دوره ای آمار خدمات و رفع اشكال رخدادهای تکراری
  • ارائة روشهای جديد و به روز رسانی شبکه بر اساس متد و استانداردهای جدید
  • بررسی امنیت سرورها و ساختار شبکه به صورت دوره ای
  • مشاوره در زمینه مدیریت تغییرات و مدیریت ظرفیت در شبکه
  • مدیریت مصرف اینترنت سازمان به صورت بهینه و امکان گزارش گیری دقیق از استفاده پرسنل

امروزه مدیریت فناوری اطلاعات یک واحد مهم و استراتژیک برای سازمانها به حساب می آید. پایداری فرآیند های مبتنی بر IT، امنیت داده ها و کنترل اسناد دیجیتالی سازمان از جمله وظایف حیاتی این قسمت می باشد. تیم ما با داشتن سابقه ۱۸ ساله در زمینه پشتیبانی IT و شبکه و همچنین با بهره گیری از تکنولوژی روز و ممیزی استاندارد خدمات ITIL، مدعی نظارت و هدایت فناوری اطلاعات و تنظیم سرویس بر اساس نیاز و امکانات مشتری می باشد. برای آشنایی بیشتر با نحوه خدمات پشتیبانی ما لطفا اینجا را کلیک کنید.
مانیتورینگ و پشتیبانی شبکه از کلاد هوشمند ما کمک می کند تا همه این موارد به راحتی و کمترین هزینه جاری اجرا شود . از پشتیبان عادی تا مشاوره استراتژیک سطح بالا ، ما تمامی جنبه های فناوری نیاز سازمان شما را تحت پوشش قرار میدهیم . برای شروع خدمات پشتیبانی شبکه امروز با پاپرا | PAPRA  تماس بگیرید!